• Ons retour- en terugbetalingsbeleid is geldig voor 30 dagen. Als er 30 dagen zijn verstreken sinds uw aankoop, kunnen we u geen volledige terugbetaling of omruiling aanbieden.

Om in aanmerking te komen voor een retour, moet het artikel ongebruikt zijn en in dezelfde staat verkeren als waarin u het hebt ontvangen. Het moet ook in de originele verpakking zitten.

Verschillende soorten goederen komen niet in aanmerking voor retournering. Bederfelijke goederen zoals voedsel, bloemen, kranten of tijdschriften kunnen niet worden geretourneerd. We accepteren ook geen producten die intieme of sanitaire goederen zijn, gevaarlijke materialen bevatten, of ontvlambare vloeistoffen of gassen.

Extra niet-retourneerbare items: Cadeaubonnen

Om uw retour te voltooien, hebben we een bon of bewijs van aankoop nodig.

 

Er zijn bepaalde situaties waarin alleen gedeeltelijke terugbetalingen worden toegekend:

  • Elk item dat niet in de originele staat is, beschadigd is of ontbrekende onderdelen heeft om redenen die niet aan ons te wijten zijn.
  • Elk item dat meer dan 30 dagen na levering wordt geretourneerd.
  •  

Terugbetalingen 

Zodra we uw retourzending hebben ontvangen en geïnspecteerd, sturen we u een e-mail om u te laten weten dat we uw geretourneerde artikel hebben ontvangen. We zullen u ook op de hoogte stellen van de goedkeuring of afwijzing van uw terugbetaling.

Als u wordt goedgekeurd, wordt uw terugbetaling verwerkt en wordt het bedrag automatisch toegepast op uw creditcard of de oorspronkelijke betaalmethode, binnen een bepaald aantal dagen.

Late of ontbrekende terugbetalingen Als u nog geen terugbetaling heeft ontvangen, controleer dan eerst uw bankrekening opnieuw.

Neem vervolgens contact op met uw bank, het kan enige tijd duren voordat uw terugbetaling officieel wordt geplaatst.

Neem daarna contact op met uw bank. Er is vaak enige verwerkingstijd voordat een terugbetaling wordt geplaatst.

Als u dit allemaal heeft gedaan en u heeft nog steeds uw terugbetaling niet ontvangen, neem dan contact met ons op via {e-mailadres}.

Aanbiedingen Alleen artikelen met de normale prijs kunnen worden terugbetaald. Aanbiedingen kunnen niet worden terugbetaald.

Omruilingen We vervangen alleen artikelen als ze defect zijn of beschadigd zijn. Als u het wilt omruilen voor hetzelfde artikel, stuur ons dan een e-mail op {e-mailadres} en stuur uw artikel naar: {fysiek adres}.

Cadeaus Als het artikel als cadeau is gemarkeerd bij aankoop en rechtstreeks naar u is verzonden, ontvangt u een tegoedbon voor de waarde van uw retour. Zodra het geretourneerde artikel is ontvangen, wordt er een cadeaubon naar u verzonden.

Als het artikel niet als cadeau is gemarkeerd bij aankoop, of als de gever van het cadeau de bestelling naar zichzelf heeft laten verzenden om u het later te geven, sturen we een terugbetaling naar de gever van het cadeau en zij zullen op de hoogte worden gebracht van uw retournering.

Verzending van retouren Om uw product te retourneren, moet u uw product verzenden naar: {fysiek adres}.

U bent verantwoordelijk voor het betalen van uw eigen verzendkosten voor het retourneren van uw artikel. Verzendkosten zijn niet-restitueerbaar. Als u een terugbetaling ontvangt, wordt de kosten van de retourzending in mindering gebracht op uw terugbetaling.

Afhankelijk van waar u woont, kan de tijd die het kost voordat uw omgeruilde product u bereikt, variëren.

Als u duurdere artikelen retourneert, kunt u overwegen om een traceerbare verzendservice te gebruiken of verzendverzekering af te sluiten. We kunnen niet garanderen dat we uw geretourneerde artikel zullen ontvangen.

Hulp nodig? Neem contact met ons op via {e-mail} voor vragen over terugbetalingen en retouren.